Legends of Pegasus
Just bought this from retail store, for some reasons it wont load up on my dvd drive. Wondering if anyone having the same problems? I manage to exchange it, but still does the same thing. So I cant get my refund back due already opened software policy.

So is there a way I can download this, have the serial keys here?
Reply
Anyway doing some research, this game is dead so don't buy it. Steam even pulled this game that has too many bugs and problems and they never put any efforts into it.
Reply
I am just curious...is it still possible to register the game under steam?
Reply
Hallo?

Ich würde es gerne wissen da ich es mir vielleicht doch für 5 Euro kaufen möchte um es mir mal anzuschauen.

Danke
Reply
tu dir selbst einen Gefallen und nimm es nicht mal als Geschenk an. Wink

Aber wenn Steam den Kauf tatsächlich vollzieht, ist das Spiel mit Deinem Account verknüpft und sollte dann auch theoretisch #spielbar" sein.
Lebe jeden Tag, als wäre es Dein Letzter! / Live each day as it would be your last!
[Image: http://imghost4you.com/images/46.png]
Reply
Danke. Wink

Das Spiel ist nicht mehr auf steam aber es gibt noch ein paar verlorene Schatteln (zum Beispiel auf Amazon). Es ist eher eine Sache der Neugier (obwohl ich mich damals tierisch auf das Spiel gefreut hatte). Ich vermute, dass die Steam codes immer noch gültig sind.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)